Den här listan har jag säkert redan gjort men jag bryr mig inte tog den iaf från linneas blogg

Du heter: Emma

Smeknamn: inte vad jag vet

Låt som när du är ledsen sörjer till? brukar inte sörja men om jag gör hittar jag en låt då

Beroende av: mat, vänner, familj men vafan det vanliga vafan, alltid måste man svara på en sånhär som lix är självklar

Vad tror folk om dig? jag vet faktikst inte, bra saker hoppas jag väl...

Stämmer det? men jag vissste ju inte

Vad får du oftast komplimanger för? mitt hår

Hur imponerar man på dig?  sig själv, rolig och snäll

Brukar du skratta för dig själv? haha kan hända då och då ja

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Precis!!

Har du haft sex idag: nejjjj

Hur svarar du i mobilen: hallå för det mesta lixx

Vem ringde du senast? Erkaaaann

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: boka biljetter till bion

Antal timmar sömn inatt: 7-8 nått sånt

Sov du ensam: ja på golvet i mitt läskiga rum

Brukar du komma i tid: nja nää kan jag inte säga

Hur känner du dig nu: välldigt trött

Vanligaste färg på dina kläder: svart, ööö sen massa olika

Vad tycker du om fötter: normal fråga... men jag tycker det är äckligt haha

Vad saknar du: min säng

Hade du en bra kväll igår: jadå skrattade massor med mina underbara vänner

Favorit dryck på morgonen: dricker inget då

När brukar du oftast gå och lägga dig: inte tidigare än 12 aldrig

Är du blyg? ja det kan hända

Sysslar du med någon idrott: dans

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: neeee

Har du spytt offentligt: neeeej det har jag inte

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: saker som inte tjejer kan haha

Är du nöjd med ditt liv: naa men det duger

Är du bortskämd: nää tycker jag inte

Vad gör du i morgon: Skola, sen får vi se 

Vad är det värsta du vet? spindlar,asså ja nu kommer jag inte på men finns massa

Har du bra vänner och äkta vänskap: ja dom bästa

Vad är det finaste du fått? ööö haha vet inte 

En speciell dag du minns: När vi slutade nian. Miss it :(

Du samlar på: inte ett skit 

Vem ringer du när du är arg/ledsen: ibland håller jag det för mig själv, men ibland ringer jag nån vän

När grät du senast? haha igår,,,

Vad skulle du göra om du vann en miljon: spara.. faktiskt , och sen bara shoppa löst

Vill du gifta dig: Ja men absolut

Vill du ha barn: asså det får vi se har några år att bestämma mig

Är du musikalisk? jag gillar musik och jag gillar att sjunga men är inge vidare bra på det

Vad dricker du helst när du är törstig? Mjölk<333

Bor dina föräldrar tillsammans? japppp

Har du någon gång gråtit dej till sömns: har jag säkert

Biter du på naglarna: nej det brukar jag inte

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0